Monday, August 15, 2011

~janji aku ~

safiyya.  .semuanya gara gara dari aku tengok
rancangan safiyya semalam. . tajuk"laman sosial"
seperti yang kita maklum,pada zaman kini laman sosial telah 
memberi kita banyak kebaikkan dan keburukan .. 
skema tak ayat aku ini?kalau nak guling guling sebab 
baca ayat aku ni boleh tapi jangan sampai jatuh 
dari katil sudah. . huhu. .tapi betul ke sebab laman sosial
 ni ada yang sampai bercerai berai??agak tak masuk akal masa
mula mula aku fikir tapi sejak kebelakangan ni banyak 
kejadian yang jadi sebab laman sosial ni.  .

ok disebabakan terlalu banyak cerita pasal cerai dengan putus
disebabkan "facebook" ni aku da buat keputusan,nak tahu pe keputusan aku?
aku akan tutup halaman facebook aku tu
bila aku da menamatkan zaman bujang aku !
ni janji aku !!

yup itulah janji aku,tapi lama lagilah,lagi 10 tahun kott untuk
aku tamatkan zaman bujang aku,haha.  .so buat mase ni kita enjoy !

p/s: ada hati nak kahwin padahal duit belanja pun minta kat pakwe,
eh2 bukan pakwelah tapi mak .. huhuhuhu. .

No comments:

Post a Comment