Wednesday, November 28, 2012

kemas bilik.


Dah nak habis final,kenalah kemas bilik,pejam celik pejam celik dah habis satu sem da,cepatnya lah masa berlalu,dalam masa seminggu kerja aku dengan roomate aku ialah kemas bilik yang da macam tongkang pecah tu,adalah pada satu malam tu,habis semua baju kitorang keluarkan,tengah syok syok aku lipat baju roomate aku bising,"tin macam ni ke kau lipat baju?kan makan banyak ruang and dia mula lah bla bla bla"akibatnya aku telah diajar bagaimanakah untuk melipat baju dengan cara yang betul dan tak banyak ruang

see tengoklah betapa harunya bilik kitorang ni.


 aku ingat ni jelah barang yang aku ada untuk dibawak balik,fikir-fikir sikit juga barang aku ni.



 hah hambek kau,banyak sungguh,membuatkan aku terfikir siapa yang nak tolong aku ni,and then taraaaaa
i have a awesome jiran yang sanggup tolong,thanks sangat-sangat.
 masa ni masa untuk mengelap semua habuk-habuk yang telah tepu,sekali pandang,oh mai
sungguh tidak ku sangka bilik ku menjadi sungguh bersih.
 katil aku,awak kita rindu nak tidur atas awak,banyak yang kita kongsi bersama awak :(


 almari yang dulu penuh dengan baju aku telah menjadi kosong kosong kosong.
 meja yang dulu penuh dengan barang barang aku kini terdampar bersih dan suci.


akhir sekali sebelum aku meninggalkan bilik kesayangan aku ni,
banyak kenangan kat bilik ni,kenangan suka dan duka,nangis dan tawa.
GOODBYE!

p/s : and now aku tengah menikmati cuti sem aku selama 3 minggu,goodbye politeknik merlimau,lagi 3 minggu kita jumpa lagi k?


No comments:

Post a Comment