Tuesday, June 7, 2011

~i'm n0t a str0ng pers0n~

aku bukan seorang yg tabah,yup ! I'm n0t a strong pers0n,u kn0w why ?? I'm really need u kn0w,please,please i need u,i need y0ur explanati0n why this happen,i need u to be my side !yup n0w i'm very sellfish bc0z i can't understand y0ur c0nditi0n but entahla,i d0n't kn0w why me bec0me like this,what kind the relati0nship that we have ? I d0n't like t0 think ab0ut it anym0re,its very difficult t0 me!i want u kn0w thats i hate y0ur ex very2 much !


Bole ke die yg slame ni yang aku bangga banggakan,aku cerita tentang die kat semue orang,yang slame ini aku mimpi hilang semua'y dalam hidup aku ?betol ke snang macam to aje aku ley lupekan dy ?aku tau aku salah,dia da try bukak ati die tok aku,dan aku tau aku x bertepuk sebelah tangan,walaupun die x bgtahu tp aku tau dr care die layan aku,awak !saya mintak maaf sbb saya ragu2,buad mase ni saya xtahu pe yang patut saya buad,pe kptsn sy !saya tahu saya salah,rapatla dgn pmpuan to lau awak suke die,wlpn sy xtahu npe awk buad cmtu. .biyane !



P/s: aku harap keadaan jadi seperti dulu !

No comments:

Post a Comment