Monday, June 27, 2011

~tolong2. .huru hara hati aku ni~

kali ni memang huru hara giler hidup aku.  .
so effect'y mke aku jadi masam mengalahkan cuka. .
memang rusuh tahap pe pon aku da xtau. . 
nak tau pe yg huru hara sgt:
ok tgk ye di bawah ni :

1.folio seni kene di siapkan dalam masa 1 minggu(huargh !!)
2.kene hafal suroh yasin dgn sajadah(waduh)
3.nota psi aku berpuluh bab(hadoi). . 

ok first aku nak cite pasal keje seni ni . .
1 haprak pon aku tak sentuh. . bile tgk orang lain buad cantik2
rase nak nangis. . tapi tahan je.  .sori cikgu . .saya rase cikgu xkan
dapat tengok hasil keje sy sampai hari tearkhir baru cikgu dapat tengok.  .

second pasal kene hafal2 ni .. sumpah baru minggu lepas baru aku tau 
pqs ade pekse macam2,aku ingat bile habis form 4 da lepas da derite aku ni. . 
bile aku tengok semua orang hafal . .aduh ! tension'y aku !!!!!!
yasin aku da pas tapi sajadah langsung tak pas lagi. . 

third plak pasal nota psi.  .da lame da ustazah mintak tapi aku x anta2 lagi. .
cam ne nak anta lau aku x buad pape g .. 
buku nota'y pon da hilang. . time cam ni la nak hilang kan. . dala berpuluh bab aku x buad .


bile keadaan da macam ni aku x tau nak buad pe.  .
muka slambe tapi dalam hati gempa bumi melanda .. juz aku kene merancang pe aku kene buad.
aku harap dalam mase 2 minggu semua to aku dapat selesaikan dengan jaya'y. .AMIN !!


No comments:

Post a Comment