Monday, June 27, 2011

i'm not stupid like u !

pretending happy the best way that i can do right now !
Yap,itulah yg aku sdang lakukan,memang agak sakit tp itu je jalan terbaik aku nampak,jalan terbaik aku boleh laku kan,hahaha,pahit tapi kena telan,maybe dengan cara ini aku boleh sembuhkan semuanya,boleh pulihkan keadaan yg semakin teruk gara gara kau !

Bole ke menangis itu menenangkan perasaan kita?jwpn b0leh,boleh sgt,so lepaskan semuanya,nangis la sepuas yg kau mahukan,nangis sampai kau lege tp ingat,jgn slame lamenye kau menangis,kau menjadi insan yg lemah,kuatkan diri kau,bangun menentang mereka yg memperbodohkan kau,biar mereka tahu kau bukan insan yang mudah diperbodohkan,biar mereka menyesal berbuat begitu,biar mereka sedar betapa bodohnya mereka ketika ini,biar mereka tahu kebenaran itu tetap ada di dunia ini. .tapi jangan myimpan dendam di dalam hati kau itu,jangan sesekali FATIN AMIRA !kau bukan sesiapa untuk mberi hukuman. .

Biarlah kau bahagia dengan cara kau,tapi setelah kau sedar apa yg kau buad to salah,cara kau menyakiti aku,bila kau da sedar carilah aku biar kau tahu hidup aku da tiada ruang untuk kau,tiada ruang untuk kau mbuat keputusan untuk kepentingan kau !tiada ruang untuk kau menyakiti aku lagi sbb hidup aku akan dipenuhi dengan kegembiraan !!

No comments:

Post a Comment